LEDIG MITT I VECKAN

Kom hem från jobbet för en liten stund sedan och har sedan dess ätit mat - pasta med svamp- och ostsås & timjan. Mumma det! Köpte även med mig Oatly's Havre-dryck med chokladsmak, trodde det skulle smaka jätteskumt men den var hur god som helst. Aningens nyttigare än mjölk och O'boy också. Tipsar om den!

Imorgon är jag ledig och det ser jag fram emot ordentligt. Ska spendera dagen i sängen med min Harry Potter-bok. Har fan blivit beroende på senare dagar.. Haha! Sen ska jag träffa Andreas en sväng också (hoppas på god mat på Hörnan hehe..) och efter det blir det Cola/kaffe på 3D med min Isabell en stund. Härlig dag med andra ord!

23 dagar kvar till 20-årsdagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback