NY VECKA, NYA TAG

Måndag igen då. Huuu, var pinsamt trött imorse och ville helst ligga kvar i sängen hela dagen som jag gjorde igår hehe.. Men det går inte när man har saker att göra. Har precis förberett danslektionen jag har i eftermiddag efter ett par veckors uppehåll på grund av sjukdom och Novemberlov. Har varit skönt att inte haft danslektioner faktiskt, tjejerna är ju jättesnälla och allt sånt men det tar på krafterna att spendera eftermiddagen med dom. Hehe..

Fick lite roliga grejer på posten imorse, mitt paket med hårprodukter från Bellbox som jag väntat ett tag på. Är mycketmycket billigare att köpa produkter därifrån än från frisören faktiskt. Köpte bland annat en halvliter inpackning från Matrix för 250 spänn. Som hittat eller vadå?!

Fick även Harry Potter and The Deathly Hallows (American Edition) som jag budade hem från Tradera förra veckan. Betalade 94 kr vilket känns helt överkomligt då den är ett par tjugor dyrare i bokhandeln. Nu gäller det bara att bli klar med bok nummer 6 som jag läser för andra gången. Jaja, nog med Harry Potter-tjat nu hehe..

Ha en bra måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback