Vad gjorde hon där egentligen?

För att för en gångs skull tänka hälsosamt måste jag faktiskt protestera lite. Victoria's Secret hade ju sin show i dagarna och alla modellerna är ju oförskämt snygga allihop nästan. Däremot tycker jag nog inte att DENNA tjejen, Erin Wasson, skulle vart modell på den visningen. Jag tycker att VS-modeller ser rätt hälsosamma ut, smala men inte så de ser sjuka ut. Men denna tjejen.. Jag skulle i alla fall inte vilja köpa några underkläder som hon har på sig direkt.. Tycker hon ser aningens skrämmande ut med ben som sticker ut lite varstans. Underkläderna ser inte snygga ut på något sätt när de sitter på en sådan kropp.. Rätta mig om jag har fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback