Veckan som gått

Varit aningens frånvarande från den här bloggen i nästan en vecka nu. Behöver jag ens säga varför egentligen va.. Såklart är det internet som har krånglat för oss igen. Håller på och byter från Bredbandsbolaget till Telia och det tar en jävla tid för BBB att koppla loss oss från deras system. Vi har fått en månad extra gratis av dom nu. Egentligen inget fel med det hehe, men ändå..

Vad har hänt då? Ja, jag har försökt ta tag i träningen igen nu haha. I torsdag var jag & Isabell på Friskis och flåsade i en timme. Jag tror att det var hon & jag som hade sämst kondition av alla därinne.. Så himla kul! Två gånger fick jag avbryta för att andas. Helt sjukt egentligen vad jag låtit konditionen förfalla de senaste månaderna. Men nu ska jag göra ett nytt försök.. Blir förmodligen dit igen nu på torsdag. Man kan ju alltid hoppas.

I lördags var det dansshow för mina småtjejer. Tycker egentligen inte att dansshower är särskilt roliga att springa runt på (om man är bakom scenen och sådär) eftersom det är ett jäkla liv överallt. Förerdrar hellre att sitta i pubilken hehe.. Men vem gör inte det? Mycket folk var det i alla fall, vilket alltid är roligt för tjejernas skull. Fick vara med på scenen och guida tjejerna genom dansen också och det gott folk var en upplevelse jag inte vart med om på ett himla bra tag. Men jag märkte ju att detta är nått jag gjort ett antal gånger i mitt liv så..

Fått julschema på jobbet nu också och jag tycker allt att mitt schema är bra. Jobbar dock världens feta pass (inklusive stängning)Juldagen vilket känns sådär kul, men chefen skulle försöka dela upp det så jag håller tummarna för att det löser sig. Annars får jag ju ta den smällen.. Jobbar till 14.00 på Nyårsafton och är ledig på Nyårsdagen och Annandagen. Helt okej.

Personalfest den 15 december också (Luciahelgen) vilket jag ser fram emot riktigt riktigt ordentligt. Har man underbara arbetskamrater som jag har så kan det inte bli annat än kul.

Födelsedagen närmar sig ordentligt nu också, fyller ju 20 på fredag. Ska bjuda på glass på jobbet och sen blir det hem till släktingar och en efterlängtad smörgåstårta från ICA. Öppna paket och bara njuta av att det är min dag, som en så fint säger haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback