1, 2, 3, 4 - jag är en arbetsmyra

Det blev alltså pizza & film igår med Isabell. Åt pizza hemma hos henne men upptäckte såklart att filmen inte funkade i hennes dvd, så det blev att ta cykeln hem till mig istället. Hur som haver.. Skitjobbig film verkligen som var mycket hemskare än den första ("28 dagar senare") och man var väl inte så himla lugn när man skulle släcka lampan och sova inatt hehe. Men det var nog lite värre för Isabell som fick cykla hem i mörkret. Stackare, haha.

Väldigt vad tråkigt väder vi har idag då. Då passar det utmärkt att jag ska jobba hela eftermiddagen & kvällen. Och jag ska väl inte göra så mycket annat under resten av helgen heller så. Blir perfekt när det är så trist väder ute.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback