det gäller att hålla igång vettni

Vart en lång helg med både tråkigheter och roligheter. Jobbade i fredags och drog efter lite piffning hem till Isabell och mötte upp resten av tjejerna (Isabell, Linda, Rebecca, Stina, Sofia & Emma L). Satt där en stund och förfestade lite innan vi gick ner till stan. Dock var det som jag trodde att det skulle va på HC: inte folktomt men inte direkt någon trängsel heller. Så jag tänkte förnuftigt för en gångs skull och stannade typ 20 minuter innan jag ringde mamma och åkte hem. Skulle ju ändå jobba hela lördagen + att det blev nytt försök till utgång på lördagskvällen.

Och tacka Gud att jag åkte hem, skulle vart apjobbigt att gå upp så tidigt dagen efter annars. Tjena.. Fick för mig att jag skulle duscha när klockan var kvart i ett typ också, det var en mycket konstig upplevelse. Nu i efterhand kanske det inte var så smart haha, kunde ju om inte annat halkat och slått mig rejält.

Upp nästa morgon alltså för att jobba över + köra dubbla pass. Var inte så jobbigt som jag hade väntat mig, var allt rätt pigg och mådde bra. Kändes gott att spendera dagen på jobbet och tjäna lite extra pengar, det var verkligen värt det! Hem sen igen och göra mig iordning för ännu en kväll ute.

Hemma hos Isabell igen med henne och Linda, de andra bangade tyvärr hehe.. Men men. Den kvällen vart det betydligt mycket mer folk ute och det var faktiskt väldigt kul! Träffade på Rebecca på HC också, hon kunde inte låta bli hehe.. Cosmopolitan, dans & en himla massa prat om absolut ingenting resulterade i en helt okej kväll. Allt fram tills HC stängde och sen bröt helvetet loss. Massa tjafs, skrik, tårar, våldsamheter och ett möte med en mycketMYCKET berusad känd Åmålsbo senare släpade jag mig hem. Var hemma halv fyra.. Och det hör inte till vanligheterna gott folk.. Övertrött som fan somnade man väl runt fyra.

Upp igen igår morse för att åka till IKEA med Andreas och handla lite. Han hittade lite plock till lägenheten och jag handlade sånt som jag verkligen behöver, det är inte ofta det händer haha.

Två trolley-resväskor till London-resan senare i höst.
Två svarta krukor.
Två gröna växter.
Ett naturvitt överkast.
Stort vitt lakan.
Två väckarklockor (yes people, jag är en sån som behöver två väckarklockor för att komma upp på morgonen haha..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback