EFTERMIDDAG MED MIN PRINS

Torsdag idag vilket har betytt ledighet för min del. Igår var jag väldigt sugen på att jobba idag, men när dagen i fråga väl kommer så trivs man bäst hemma i soffan/sängen hehe. Har inte aktiverat mig det minsta idag, var ju ute och promenixade väldigt långt med Isabell igår i kylan så stannade hemma i värmen idag hehe. Men vi får nog se till att det blir mer sånna promenader, man måste ju tänka på hälsan * ler *

Andreas var här en sväng förut, så åkte med honom och kikade på en ny datastol till honom. Jag var måttligt road och på alldeles för dåligt humör tror jag hehe.. Synd om honom ibland när han får dras med sin cranky flickvän ibland, tss.. Åkte sen och köpte korv & mos på korvkiosken innan vi åkte hem och kikade på reprisen av gårdagens Idol. Måste säga att jag inte är så förtjust i någon av killarnas artisttalanger faktiskt, men vad vet jag om den saken? * skratt *

Har fått börjat använda mina glasögon när jag sitter framför datorn igen nu också. Blir så nedrans yr av att sitta här för länge och det tog ett bra tag innan poletten ramlade ner och jag insåg att jag ser dåligt haha! Tycker det är inte så himla kul att ha glasögonen, tycker att jag ser ut som min mamma (och det är inget personligt åt henne hehe..) men jag vill ju se ut som jag själv. You know the deal! Hehe..

Kommentarer
Postat av: Elin

hej raring! hoppa allt
e bra!
DU! vilket hotell var de ni bokat infør London?? o har du nån internetadress till de?? kram

2007-09-29 @ 12:48:23
URL: http://elinjd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback