helgplaner

vcÄntligen fredag nu då! Vart en lång vecka känns det som.. Idag ska jag jobba i cafét vilket jag sett fram emot hela veckan, har saknat det där stället. Kul med omväxling liksom! Slutar ungefär vid halv sju, sen blir det hem och svida om till något snyggare, och sen hem till Isabell för några Cube, goda snacks och bra musik tillsammans med henne, Emma Lawrence, Rebecca, Stina, Sofia Ericsson (?) och Linda. Sen drar vi väl till HC och spanar in det här nya de har hittat på som heter Äntligen Fredag!. Får la se om det är nått att ha, annars blir det utgång imorgon kväll istället då det är Ljusfesten här i stan.

Upp tidigt imorgon bitta för att jobba igen, jobbar över + kör dubbla pass imorgon så det blir till att jobba hela dagen. Får se om det blir utgång imorgon också, det visar sig.

Söndag åker jag & Andreas och kollar in nybyggda IKEA i Karlstad. Han har lite grejer att köpa till lägenheten och jag hänger mest med som sälllskap alternativt smakråd. Haha!

That's my weekend. Vad ska ni göra den här helgen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback