hemmalördag

gfhgGårdagskvällen var hur bra som helst! Kändes jätteskönt att bara ha en lugn hemmakväll liksom, och särskilt när jag skulle upp och jobba imorse. För en gångs skull hänger man inte på HC med samma gamla folk haha, pinsamt vad mycket man är där egentligen. Men vi kör på! * ler *

Satt vid datorn med Isabell och grejade lite i över två timmar med en liten hemlis. Blev klara till slut i alla fall så nu är det bara att vänta in The Big Thing! Ska bli så galet spännande!

Jobbat idag alltså, kom hem för cirkus 30 minutos sedan. Blir lugnt resten av denna dagen, ska greja lite & planera lite inför första danslektionen som är imorgon eftermiddag. Kan inte fatta att jag ska börja undervisa igen, trodde jag hade lagt det åt sidan för alltid. Men tjejerna som jag ska undervisa (elevantalet i gruppen är på maxantal by the way, gött kul!) verkade så himla goa så kunde inte säga nej hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback