ICING ON THE CAKE

Sådärja, satt hos frisören ett tag igår eftermiddag och nu sitter mina extensions i igen. Gött som fan! Har 4 lager med helt nytt hår också så det är görfint. Tycker jag i alla fall * ler * Fick med mig massa nya produkter också på köpet. Nice! Schampoo, balsan, serum, värmeskyddande och jag vet inte allt. Doftar hallon av alltsammans också, icing on the cake!

Idag blir det jobb för min del. Men innan det möter jag upp Isabell, vi ska gå och hämta ut + betala våra biljetter till Magnus Betnér och sen blir det till att köpa en sån där reseadapter man behöver i Storbritannien. Dyr som fasen tycker jag, men ska tydligen va billig. Jaja, får se om den funkar också. Förra gången jag var i London funkade inte min plattång där på grund av reseadaptern. Och ja, jag erkänner att jag är fåfäng så en icke fungerande plattång var nästan katastrof! Haha, men det gick ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback