lista!

Hittade denna hos Marika.

Höger- eller vänsterhänt: Höger!
Humör just nu: Är väl som vanligt..
Favoritgodis: Choklad!
Kläder just nu: Dansbyxor, vit t-shirt med UCLA-tryck och mörkgrå kofta. Lagom slappt!
Musik just nu: Tystnad.
Vinterplaner: Jobba & resa.
Hur många kuddar sover du med: Två.
Spelar du nåt instrument: Jag hummar på låtar väldigt mycket nuförtiden, räknas det som intrument?
Morgon- eller nattmänniska: Har funderat på det där väldigt mycket.. Men får nog säga nattmänniska.
Vem är viktigast för dig: Kan inte peka ut någon speciell. Pojkvän, vänner & familj.
Bio eller promenad: Beror på tillfälle.
Är du kittlig: Sjukt.
Snarkar du: Nää, det gör jag inte.
Stjärntecken: Skytten.
Äckligaste insekten: Maskar.
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Vara odödlig.
Vad vill du jobba som? Återkommer.
Stökigt eller välstädat? Stökigt, hehe..
Skulle du nånsin få för dig att hoppa bungy-jump? Bara om jag var typ full eller nått, men då får man väl inte hoppa iaf. Så var det med den saken.. Haha!
Gillar du att sjunga? Jorå!
Anser du att du är stark? Psykiskt stark är jag nog. Men fysiskt vet jag inte hehe..
Vad gör du om du får hicka? Håller andan eller prövar allt som påstås få en att sluta.
Vad längtar du mest efter just nu? Många saker, too personal to mention here though.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback