ser fram emot en ledig helg

Jobbade till sex igår och mötte sedan upp Isabell för vår vanliga torsdagsfika på 3D. Träffade Elin Jarnryd där inne också och hon var inte förvånad över att se oss två där haha.. Satt i alla fall och fikade en stund och sen blev det kvällsmat framför Idol hemma hos Isabell. Jobbet skulle ju vart med på TV igår också men det verkar som att vi missade, attans jag ville ju se!

Idag är det fredag vilket betyder veckans sista arbetsdag för min del. I helgen är jag ledig vilket ska bli äckligt gött faktiskt! Förmodligen åker jag hem till Andreas och kommer hem igen på söndag då jag har tränarmöte med dansen.

Kommentarer
Postat av: Elin

haha...nej inte efter vad man læst i din blogg..;) ha en trevlig helg raring!

2007-09-21 @ 19:17:23
URL: http://elinjd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback