softsöndag

Sådärja, så vart den långa jobbhelgen över. Jag är äckligt trött och borde väl egentligen bara ligga och sova nu resten av eftermiddagen. Men finns mycket spännande som lockar vid datorn hehe. Har börjat kollat på säsong 2 av Desperate Housewives och säsong 2 av The Hills. I know, jag är aningens efter i tidsschemat hehe. Men måste ha nått att kolla på i väntan på att Grey's Anatomy börjar igen, dit längtar man ju en aning!

Skar mig som fan i fingret på jobbet igår, rakt genom nageln och allt. Satan vad äckligt det var, brukar inte må dåligt när jag ser blod annars men igår höll jag fan på att svimma. Uscha.

Nu har jag nyss ätit och sitter som sagt framför The Hills. Senare blir det läsning i Harry Potter 6 och resten av dagen spenderas i horisontalt läge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback