tillbaka till långt + hög smärtrisk

Slutade tidigt idag så skuttade iväg till frisören och bokade tid till att sätta i mina extensions igen. Är väldigt skönt att slippa det just nu men saknar det görmycket så kunde inte vänta längre hehe. Så om en vecka blir det tillbaka till långt hår igen alltså.. Gött!

Gjorde även en lite impulsgrej och bokade tid för att pierca/ta hål i näsan om två veckor. Iiiih.. Har funderat på det serioso sedan Lisa gjorde det för ett par år sedan och tänkte att "nu bokar jag tid för det här, annars kommer det aldrig bli gjort". Så nu får vi se hur det går med den saken.. Har som känt vääääldigt låg smärttröskel så kommer säkert tycka att det gör svinont och börja grina eller nått, haha. Dock är jag inte lika modig som Rebecca & Isabell som piercat den där lilla grejen som står ut bredvid hörselgången. Jesus, det skulle jag ALDRIG våga göra!

Kommentarer
Postat av: Frida

Kommer nog bli jättefint på dig :) Själv så ska man pierca tungan nästa vecka . Är nervös :P

2007-09-18 @ 19:23:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback