tjejsnack v. 37 - sommaren 2007

fgdf
♥ Vad minns du mest (förutom regnet) från sommaren 2007?
Stinas, Isabells & Lindas student var verkligen en grej som jag inte kommer glömma. Jätteroligt! Sen var det väl det att vi var ute i genomsnitt två gånger i veckan HELA sommaren haha, helt jävla hysteriskt! Fattar inte riktigt vad vi höll på med, men jag antar att vi är lättroade själar! * skratt *

♥ Har du haft en skön sommar?

Ja, jag har ju inte haft tråkigt i alla fall det kan jag säga. Har nästan blivit för mycket ibland hehe.. Allt som allt var det en mycket bra sommare, men den kunde ju om möjligt blivit ännu bättre som inte vädret vart så himla dåligt. Menmen, så är det i Sverige!

♥ Har du rest något, var? eller stannat på hemmaplan?

Var ju en sväng på kusten med Andreas ett par dagar, men annars har jag stannat hemma i Åmål.

♥ Är det viktigt för dig att ligga på stranden och få fin färg?
Med tanke på denna sommaren så är det nog inte det, nej.

♥ Vad är din favoritsyssla på sommaren?
Hmm.. Vara ute och ha roligt med kompisarna. Vara hemma och bara ta det lugnt. Äta glass. Inte frysa. Grilla/äta god mat. Och vara ledig. Kan inte välja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback