vecka efter vecka

Så  var det måndag igen då och en vecka närmare London, gud vad fort det går! Snart en månad sedan vi bokade nu. Vi har verkligen haft hur mycket krångel som helst med tunnelbanekort & hotellbokning och ja, you name it! Frustrerande är en underdrift alltså. Som tur är inget krångel med pengar och dylikt, utan med mer praktiska saker - och det är ju tur det. Hehe..

Inatt sov jag nästan 12 timmar då jag slocknade runt halv tio igår kväll, tjena då är man trötter!

Har haft danslektion idag som vanligt, gick väl som det brukar gå ungefär. Inte så jädrans lätt att försöka tygla & få uppmärksamhet från 14 st 7/8-åriga tjejer. Puuh.. Men kul med lite utmaningar däremot!

Den här veckan händer det väl inget större direkt. Ska FINALLY sätta i mitt löshår imorgon igen, har saknat det! Sen blir det väl fika med Isabell och eventuellt utgång i helgen. Men det får man se vad det blir det.. Har ju nästa lördag & söndag att se fram emot om inte annat händer! Som sagt, Magnus Betnér, party och lite shopping med mina favoriter. Jag misstänker att min kära pojkvän visst är liiitelite avundsjuk att jag ska på Magnus Betnér och inte han, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback