4 centimeter borta

var ju som sagt och klippte luggen idag. gött som fasen att klippa den ordentligt! tror hon klippte bort säkert 4 cm alltså, då kan ni ju tänka er hur lång den var innan. men som jag misstänkte att jag skulle göra så tycker jag att den ser jättelarvig ut haha, men det är väl för att jag vant mig vid en längre lugg i säkert 9 månader.

bokade i alla fall tid för färg & klippning den 22 maj. behöver färga den utväxten som jag inte kommer åt men som tur är inte syns. sen blir det väl toppning och klippa upp lite. lär väl kosta skjortan, men med tanke på vad jag la ut på mina extensions förra sommaren är jag nog inte i position för att klaga haha..

NU: film, the breakfast club. gammal från 1985, älskar den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback