fikapremiär & äntligen helg, typ

kilade iväg på en fika igår med isabell. förut har vi alltid haft tradition att fika på torsdagar och denna vår/sommar lär väl inte bli ett undantag direkt hehe. nu visade det ju sig att vi har semester samtidigt (vecka 26 - 28) vilket säkert innebär att vi kommer bo på 3D typ.. kan ju hoppas iaf haha.. iaf så hade solen bestämt att dissa uteserveringen på 3D så vi fick snällt sätta oss inomhus istället. jaja, bättre lycka nästa gång. förresten har jag äntligen hittat en kaffe-sort som jag verkligen gillar och som jag inte måste tvinga i mig, vuxenpoäng för det!

hade det vart min vanliga fredag-lördag-söndag i slutet på en månad så hade jag säkert haft världens ångest idag hehe, då jag egentligen ska jobba 11 - 22.15 imorgon. men har fått tagit ledigt från klockan 14 eftersom det är dansuppvisning imorgon eftermiddag. så det känns riktigt bra nu hehe.. suger att förlora lite pengar men jobbar å andra sidan på 1 maj så kanske tjänar in en liten slant då.

blir väl inte så mycket helg för min del eftersom jag jobbar eftermiddag & kväll idag, jobbar och är på karlberg imorgon, och jobbar förmiddag på söndag. men har i alla fall mycket av söndagen kvar så ska allt vara nöjd ändå faktiskt..

idag blir det som sagt jobb. innan det blir det möte med fackklubbsordförande madde, sekreterare sofia (japp, that's me haha!) och chefen på mitt jobb. spännande!

isabell befinner sig just nu i göteborg i jakt på det perfekta klippet av hellugg & lite snygga kläder, behöver jag säga att jag är avis? hon får ju hälsa på plutten stina också, jag vill med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback