girls night out

fgdnyss ätit frukost, känner mig duktig. brukar aldrig kunna äta en ordentlig frukost dagen efter jag druckit alkohol utan har direkt kört på vanlig bakismat. men nu har det blivit andra grejer här! vuxenpoäng till mig, haha..

igår var det klackarna i taket. spenderade hela större delen av lördagen i sängen, kollade på film och sov i två omgångar. hehe.. tror jag var lite trött! sen kom isabell vid halv nio-tiden. stämningen var väl lite sådär på våran lilla förfest, ingen av oss var väl direkt sugna på fest så det var lite segt. fick skjuts av pappa till HC sen där det först var rätt dåligt med folk.. riktigt trist! men det vände mot slutet och det hela slutade med en av de roligaste kvällarna jag haft på länge, underbart. gick bananas på dansgolvet när dom spelade charlotte perelli's hero som en av de sista låtarna. ärligt talat, är inte det en SJUKT bra låt? jo, jag tror det va.

blev en jädra massa dans igår iaf, det som jag & isabell gör bäst haha.. träffade massa roliga människor under kvällen/natten och jag var verkligen på toppenhumör. fick mig även en liten dans med andreas mot slutet som pricken över i:et.

stapplade in här hemma vid halv tre och slocknade sedan i sängen.

Kommentarer
Postat av: Pauline

tack :) tunikan är köpt på cubus i höstas tror jag?

2008-04-06 @ 17:43:53
URL: http://pauliine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback