hälsosam kan man va imorgon

dåligt med uppdatering den senaste tiden, men ja, mycket som hänt här hemma så det får man ta itu med först. igår var jag som sagt i karlstad med isabell & andreas och det var ju kul att hitta på något när det var så fint väder. dock kändes det som man kunde stannat hemma och gått på marknaden istället eftersom det inte fanns typ något alls att köpa i affärerna. inget som föll i smaken direkt..

om man inte gillar de där porrklänningarna som de har på gina tricot nuförtiden, ärligt talat så kan man ju inte se ut? såg en klänning i naturvit spets som såg ut som en underklänning, inbyggd BH och allt. man får ju har lite självrespekt liksom..

slutade i alla fall med att jag köpte ett par linnen med brottarrygg, sånt kan man inte ha för mycket av. två st var i spets, sen var det vanliga basiclinnen och ett ljusrosa med palmer och solnedgång. man kan ju i alla fall vara lite positiv vad gäller sommaren hehe.. ett par leggings, hårspännen, örhängen och sedan ,efter en runda på systemet, lite alkoholhaltiga drycker. hälsosam kan man va imorgon som sagt hehe.

åkte hem och gjorde mig iordning för kvällen, drog sedan till isabell och förfestade lite med henne och stina. kul var det! drack skitmycket kändes det som men blev inte direkt full så det var en knepig kväll hehe.. fick sedan skjuts ner till HC. till en början rätt tomt på folk men närmare 01.00 var det fullt på dansgolvet och det nöjer jag med mig med iaf! kul!

för en gångs skull såg jag till att äta ordentligt när jag kom hem, som jag aldrig gör annars, och det är jag glad för idag. pigg & kry känner jag mig, härligt!

blev väckt av nina som ringe förut. skickade ett litet skämt-sms till henne igår kväll (en liten insider grej hehe..) och hon ville nog kolla vad som menades. haha, klockrent!
bcvb
dom absolut finaste tjejerna som den här världen har att erbjuda!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback