jag får skylla mig själv

en annan sak som jag grejar med denna måndagen: sitter i konstant telefonkö hos studera.nu.. har lite problem med att lämna min webbansökan till lärarprogrammet.. har redan mejlat dom, precis som man ska, men imorgon är det en vecka sedan jag mejlade och fortfarande inget svar.. blir så irriterad. skulle såklart ha ringt i fredags som det var tänkt men jag är ju som jag är, får aldrig tummen ur.

får såklart skylla mig själv men jag blir ändå lite stressad över detta.. sista ansökningsdagen är imorgon och ja.. det är ju inte långt kvar dit direkt va.

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Ja fyfan! :/ Snygg blogg btw!

2008-04-14 @ 14:07:10
URL: http://nathafuckinglie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback