lång helg har det varit

har inte uppdaterat på hela helgen nu tyvärr, men haft mycket att stå i dessvärre. mötet i fredags drog ut på tiden, hela 3 timmar satt vi, sedan hann jag bara med en liten snabb sväng på stan och lite lunch innan jag började jobba. trodde jag skulle hinna hem en sväng, men inte, så jag fick jobba i ballerinaskor under hela eftermiddagen & kvällen haha..

jobbade mellan 11 och 14 igår innan jag fick tokstressa för att hinna till karlberg och dansuppvisningen innan kvart i tre. spenderade resten av dagen där. showen gick bra och mina tjejer var superduktiga, så jag är mycket nöjd! fick blommor och presenter och en liten slant från föreningen som satt fint i fickan hehe.. säger man inte nej till.

efter showen blev jag hämtad av andreas och sen åkte vi direkt och åt mat på hörnan. andreas beställde riktigt mat och jag beställde pizza för första gången på säkert över ett år. god som fan var den dock haha.. salami, tomater, fetaost, mozarellaost och massa krydda.

trött som aset när jag kom hem sen så vi hann inte kolla klart på filmen som vi börjat titta på. var verkligen helt slut..
upp tidigt imorse eftersom jag skulle jobba, ville SÅ gärna ligga kvar i sängen men icke. hehe.. ännu tröttare när jag kom hem sen och var inte särskilt social mot någon här hemma. spelade lite mario kartnintendo wii med pontus & andreas och sen sov jag i en timme, spännande.. hehe..

ikväll blir det tidigt i säng eftersom jag & resten av mitt jobb ska infinna oss 06.00 imorgon för inventering. inte världens roligaste grej att göra direkt va.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback