måndagspyssel

runsådärja, då vart ännu en helf avverkad och jag har försökt samla krafter till en ny vecka. på jobbet blir den kort, jobbar tisdag onsdag torsdag och fredag. har ju fått byta till mig ett alldeles eget pass i cafét på jobbet förresten. älskar att stå i cafét och jag har gått och hoppats på att ett pass skulle bli ledigt. och så blev det det, känns förjävla bra måste jag säga haha! så där ska jag stå på fredag alltså, kul.

på fredag kommer även mamma hem så den kvällen blir väldigt lugn hemma med familjen, gott!

i helgen är jag ledig, riktigt passande då det är marknad. har ofta jobbat förut när det vart marknadshelg så nu får jag allt ta och pallra mig dit. andreas kommer hit på lördag så vi ska väl gå på marknaden och ta en fika. hoppas på fint väder också! annars är det inte lika kul att skutta runt ute hehe..

på kvällen blir det utgång eftersom det är mârtensdiscoHC. hur jävla bonnigt lät inte det haha? jaja, men så är det när man bor här. det ska bli kul i alla fall, är redan partysugen ut i fingerspetsarna.

idag är jag ledig men har danslektion i eftermiddag. så fram till då gör jag det jag brukar på måndagar som är lite städning och lite filmkollande och lite sånt där. efter dansen ikväll ska jag träna tänkte jag. ska pröva att springa lite.. här bör dock sägas att jag definitivt inte är en spring-typ och jag hatar det egentligen för det är så tråkigt. men jag blev så inspirerad av isabell som var ute igår hehe så jag får väl i alla fall försöka och se hur länge jag fixar det innan jag blir knäpp. haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback