ny vecka nya tag

hann ej blogga nått igår eftermiddag.. var på jobbmöte på kvällen efter danslektionen. drog ut på tiden. mötet började sju och slutade inte förrän halv tio. fatta vad sur jag var. trött och hungrig. hade inte ätit sedan halv fyra typ så ville bara hem hem hem. höll på att bli knäpp. sen var det svinkallt ute också när jag skulle cykla hem kul.. usch..

idag är det tisdag och jag slutade jobba för en timme sedan typ. otroligt skönt att vara hemma tjugo över tolv ungefär, hela dagen kvar. idag ska jag försöka hinna med lite grejer.. ska skicka in min anmälan till lärarprogrammet, träna, boka tåg/bussbiljetter till karlstad och en hel del annat. får se om jag får tummen ur röven och gör ens hälften.. hehe..

resten av veckan blir lugn. jobbar rätt lång dag imorgon (onsdagar ni vet.. inge kul..) och sen är jag ledig på torsdag & fredag. på torsdag blir det filmkväll med isabell & nina och på fredag blir det en liten resa till torsby. av alla ställen haha. på lördag jobbar jag och även på söndag. kort jobbhelg vilket känns skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback