status - tisdag

dagens humör: på gott humör idag, härligt!
dagens låt: justin timberlake - sexyback.
dagens vill ha: inspirationen till att veta exakt vad jag ska ha på mig imorgon kväll.. gaah..
dagens måste: städa & lägga fram kläder till imorgon. jobbar extra imorgon, istället för 12-19 blir det 07-18.. får tokstressa när jag kommer hem sen..
dagens tråkigaste: solen försvann snabbt ja..
dagens roligaste: en glass efter jobbet satt alldeles perfekt!
längtan: fest imorgon, gött!
klädsel: inte kommit ur jobbkläderna än haha, men jag ska ju städa så det spelar ju ingen roll..
TV: klass 9A.

Kommentarer
Postat av: Navas

Oj shiieet. Det var inga dåliga kostnader. Men de kanske e värt att göra de en gång iaf :) dom har så mkt snyggt. Tack för infon :D

2008-05-08 @ 10:07:32
URL: http://sofianavas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback