tack så mycket

äntligen funkar blogg.se igen.. gött! tog lite väl lång tid det där tycker jag. nu ska det bli spännande att se vad för nya funktioner som kommer dyka upp här.

vad har hänt sen sist då? ja, inte mycket spännande i alla fall.. har jobbat aset av mig känns det som. eller ja, inte mer än vad jag brukar när jag har lång jobbhelg, men det har varit så kopiöst jobbigt. vart skittrött hela helgen och det är inte över än idag. ögonen hänger alltså.. vet inte vad det är med mig riktigt?

så det är väl det jag gjort, jobbat.. och pysslat med lite andra grejor men dom är absolut ingenting som intresserar någon annan än mig själv, så jag utelämnar det för er skull hehe.

mor är bortrest i 3 veckor nu så nu är det bara jag, lillebror och far hemma. gud vad jag ska styra och ställa haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback