thank god for the weekend

gdfgdäntligen är denna jobbveckan (i princip) slut! jobbar ynka 11-16.00 idag och sedan tar jag helg! med tanke på vad jobbig jag upplevde att förra helgen var i jobbsynpunkt så ska det bli underbart att få vara ledig, från 16.00 idag till 07.00 på tisdag.. göttit!

jobba idag som sagt och sedan handla lite smått för imorgon. sedan möta upp andreas, hem och äta och sen sätta på en film för resten av kvällen. juno tror jag det blir! ska bli kul att se den.

imorgon blir det utgång på hc på kvällen. frida (hon som sjöng gul och blå) kommer till åmål och det kan man ju bara inte missa!! haha, SÅ entusiastiskt är jag inte vad gäller denna tjejens närvaro. men jag resonerar: bättre än att ligga hemma i soffan och inte göra ett skit, när man är ledig. sånt kan man göra andra dagar.

hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback