torsdag & fredag

ah, äntligen! slutade jobba vid 19.00 igår och nu är jag ledig i två dagar. sen blir det lite småjobb på lördag & söndag innan jag är ledig till på tisdag morgon igen, gött! sånt gillar vi hehe..

har precis ätit frukost och ska snart hoppa in i duschen och sen ge mig ut på en liten promenad i en timme ungefär. känns inte sådär jättemotiverande att det inte ens är 5 plusgrader ute men solen skiner ju i alla fall så man kan ju inte klaga direkt. har fyllt mobilen med ny musik nu på morgonen så nu är jag redo! blir en sväng förbi stan också då jag behöver köpa ett vadderat kuvert att skicka en av mina tradera-auktioner i. kul att den blev såld!

ikväll blir det en film hemma hos nina med henne & iabell, och innan det ut och äta mat någonstans. vet inte vart dock.. men ja, mysigt!

Kommentarer
Postat av: Määäääääz

låter mysigt, vad fick du sålt?

2008-04-10 @ 09:49:05
URL: http://enlitenpojkeutanliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback