dagen efter

jaa.. idag är man tröttare än tröttast efter gårdagens bravader. vaknade vid tio typ och mådde väl helt okej jämfört med hur dålig jag ALLTID brukar bli. låg och kollade på tv en liten stund innan jag hoppade in i duschen och mötte sedan upp isabell & camilla utanför konsum. handlade tacos-ingredienser och gick sedan hem till camilla på frödingshöjd 3 och åt mat. den maten satt fint i magen kan jag tala om! diskuterade nollning och lite annat..

nu har jag vart hemma ett par timmar och bara suttit vid datorn typ. ska städa nu snart tänkte jag.. sen blir det plugg och sedan film på tv resten av kvällen.. denna dagen har gått skitfort. imorgon är det söndag och då blir det väl ännu mer plugg tror jag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback