göra sig hemmastadd

nu har jag inte skrivit på ett tag då det har tagit sån tid med allt med flytten och så.

är dock framme nu och har börjat gjort mig hemmastadd litegrann. lägenheten är iordninggjord, så nu är det bara att köra på eller vad man nu ska säga.

vart i skolan hela dagen idag, massa information som lägger sig på hög i huvudet. en del av det har jag ju redan hört en gång tidigare men ändå.. nu är jag hemma och pustar ut en stund. ska möta isabell igen om en liten stund för idag börjar våran nollning. spännande! inte.. haha, helst vill jag inte vara med, vet dock inte om det beror på lathet eller omotivation, säkerligen det tidigare alternativet. menmen, det måste nästan göras.

och ja, det kommer allt lite bilder på lägenheten och sådär inom den närmsta tiden. jag trivs i alla fall jättebra och är verkligen laddad!

och redan efter en dag; jag saknar INTE åmål för fem öre.
dock saknar jag redan mina underbara arbetskompisar hemma på ICA.. usch, blir så ledsen när jag tänker på det..

puss & hej från karlstad!

Kommentarer
Postat av: Petra

Nu blev jag avundsjuk. Lever i flyttkaos här hemma och lasset går inte förrän på torsdag

2008-08-25 @ 15:50:46
URL: http://www.metrobloggen.se/petra

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback