KARLSTAD

nu ni gott folk, nu händer det grejer här.. saker förändras och jag med dom.. jag har äntligen hitta något som jag vill göra och som känns helt rätt för mig.

idag har jag vart med mamma & pappa till karlstad och hämtat nycklar och skrivit på kontrakt till min lägenhet i karlstad som jag flyttar till den 25 augusti. japp, jag har tagit tjänstledigt från ICA efter över 2 år där, nu ska jag plugga till förskolelärare.

jag kommer bo i studentkorridor i ett område som heter frödingshöjd (en del av kronoparken) i karlstad. alldeles intill universitetet där jag kommer spendera de närmsta 3, 5 åren. jag har väl aldrig varit särskilt förtjust i korridorsboende, men det var typ det enda som fanns kvar till lilla mig. andreas har börjat söka jobb i karlstad nu så förhoppningsvis bor han & jag tillsammans inom en inte alltför avlägsen framtid.

sedan jag bestämde mig för ca 2 veckor sedan har allt gått sjukt fort. men det känns rätt och jag är otroligt laddad inför detta.

Kommentarer
Postat av: Elina

Grattis och lycka till!

2008-08-04 @ 21:57:37
URL: http://ensvenskblondiniflorida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback