kräftis närmar sig

på lördag väntar årets festtillställning för mig och min bekantskapskrets, kräftkalaset (eller kräftis som det så fint heter bland oss) i bengtsfors. jag ser verkligen fram emot det lika mycket som tidigare år!

dock känns vädret inte det roligaste alls.. får hoppas hoppas hoppas att det bli inte regnar på kvällen i alla fall.. sen får det gärna bli ett par grader varmare annars får jag byta outfit helt vilket jag inte vill! sen har dom som vanligt något halvbra coverband som spelar tråkig och gamma musik, så mycket dans lär det nog inte bli. men det är ju inget måste för min del iaf hehe..

om vädret tillåtter blir det i alla fall grillning hemma hos emma lawrence innan förfesten drar igång.. hoppas hoppas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback