nina's 30-årskalas

26 oktober var jag och massa andra tjejer hemma hos nina och firade hennes 30-årsdag. kan inte riktigt komma över det där än, hon ser fan inte ut att va 30 år alltså.

började hemma hos nina med paket, god dricka och tilltugg. det var jag, isabell, marielle och helena som var där från ICA. resten av sällskapet (vi var 14 pers) var kompisar till nina som jag aldrig träffat förut tyvärr. sen gick vi till XO och åt grillbuffén som de har där i sommar.

personalen hade dukat jättefint med ballonger och små skyltar på borden. vi fick även sällskap av trubaduren när vi sjöng "ja må hon leva", haha! på XO satt vi en stund och åt & drack helt underbart gott. sen blev det HC för lite mer än halv gänget. på HC var det sjukt lite folk men vad gjorde det.. jag, marielle & helena dansade loss på dansgolvet ändå. tsss..


några av oss hemma hos nina!


flera!


helena & marielle efter maten på XO!


födelsedagstjejen själv!


djupa diskussioner..


isabell och bordsgranne!


jag ger marielle en puss på dansgolvet på HC, hon ser måttligt road ut hahaha..


Kommentarer
Postat av: Sweet life style

fina bilder :D

2008-08-05 @ 23:20:45
URL: http://sweetlifestyle.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback