sista veckan nu

så var det en ny vecka igen då.. var i karlstad igår med mamma, pappa, andreas och pontus då det stora flyttlasset gick. körde upp resten av mina grejer, sängen och min stora hylla. så nu sover jag på en madrass på golvet haha..

fortfarande lika grisigt i köket efter tidigare hyresgäster. fan vad äckligt alltså.. får väl höra med de andra som bor där nu hur vi ska göra för jag tycker inte att de nya hyresgästerna ska städa efter dom gamla liksom. i så fall ska vi ha ersättning. hmm.. jaja..

idag är det måndag och jag skulle egentligen vara ledig som vanligt. men bytte pass förra veckan så fick jobba idag istället i cafét.

gör min sista vecka som ordinarie personal på ICA nu.. känns väldigt konstig. nu ska jag & isabell bli extrapersonal igen hehe. hoppas på att få något pass ett par dagar i månaden för att dryga ut studentkassan lite.

och för er som missat: ja, isabell ska också flytta upp till karlstad. vi ska båda läsa till förskolelärare, har valt samma inriktning och allt. spännande! isabell bor däremot på campus och jag bor på frödingshöjd, båda i studentkorridor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback