TGIF

fredag idag då och jag har precis landat hemma i sängen efter sista jobbpasset innan helgen. ska kolla på sammandraget av OS-invigningen sen.. imorgon blir det upp tidigt då jag har lite flyttpackning att greja med + massa annat. sen blir det nog lite kikande på OS också..

suger att det är sån tidsskillnad, mycket sänds ju på morgon/förmiddagen och inte på kvällen.

vädret ser ut att bli lite bättre till imorgon eftermiddag som tur är. får bara hoppas att det blir ett par grader varmare också, men det lär det väl inte bli.

så imorgon blir det bengtsfors under eftermiddagen & kvällen. sen åker jag & andreas till karlstad på söndag och flyttar lite mer av mina saker. IKEA blir det en sväng också..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback