till karlstad imorgon

egentligen ska jag jobba extra imorgon men har tagit semester. behöver åka till karlstad och greja lite + komma hemifrån en dag. blir iväg till IKEA och även lite shopping inne i stan. sen får jag åka till lägenheten också och göra iordning så mycket som jag kan.. hoppas på att få se några nya grannar också! det skulle vara riktigt roligt faktiskt!

har även tagit lite mer semester denna veckan (då jag sparade två veckor från sommarsemestern) och det ska bli gött. jobbar egentligen 11 - 22.15 på lördag men börjar 16.00 istället.

på söndag har jag tagit ledigt eftersom det STORA flyttlasset går då. då ska väl mitt rum tömmas hade jag tänkt.. spännande!

Kommentarer
Postat av: Pauline

välkommen till kstad! vad roligt att du ska flytta hit :) kram!

2008-08-14 @ 19:49:38
URL: http://pauliine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback