tummen upp för HBO


jag borde verkligen sova nu, men ska bara kolla på ett avsnitt till av generation kill. tycker det är skitbra! alexander skarsgård är riktigt bra faktiskt.. märks att han fått putsa på engelskan ordentligt alltså och det ska han ha ett plus för, att lära sig prata engelska som näääästan kan tas som inhemsk är riktigt riktigt svårt. (tro mig, jag vet hur svårt det är eftersom jag inriktade mig på att lära mig prata brittisk engelska när jag plugga på KAU förra gången, not easy at all folks..)

favoritkaraktären är fanjunkare john sixta som spelas av en kille som heter neal jones. han har även vart med i ett avsnitt av sex and the city, där han spelar en mycket ilsken & butter make till en kompis till carrie som heter susan-sharon. (jag är expert på att känna igen skådespelare i nya filmer/serier som haft en liten roll i andra filmer/serier som jag sett).
 
jag gillar hans karaktär i generation kill hur mycket som helst. ilsken, arg och skriker typ hela tiden på soldaterna och säger att dom är fula, ovårdade och värdelösa klantarslen typ. så jävla härligt haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback