upp som en sol, ner som en pannkaka

ja usch. det goda humöret i eftermiddags har nu bytts ut mot tårar och panik typ.. kan lugna den som oroar sig att det inte är något farligt, bara lilla jag som ha nerver som hänger på en skör tråd. sjukt konstigt, börjar grina för vadsomhelst nuförtiden alltså och det är INTE roligt för fem ynka öre. hände lite grejer under kvällen nu som jag blev ledsen, arg och irriterad över.. sen längtar jag hem också, fan..

hehe, bara att skärpa sig. ska ju hem på fredag igen och hämta lite grejer som jag inte fått med mig än.. ska till ICA också och prata lite med chefen också förhoppningsvis.

nollningen nu i eftermiddags/under kvällen var intressant, mer säger jag inte. gjorde lite fräna lekar och sånt där, en som jag ska visa kort på imorgon hade jag tänkt. den var sjuuuuuk.

Kommentarer
Postat av: Anonym

det e ju ine så att du bor såå långt ifrån Åmål. ^^Å o halva Åmåls yngre befolkning bor ju numer i princip i K-stad..så nån jättstor wow effekt kan de ju inte va

2008-08-30 @ 01:07:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback