uppe i 2000 varv

sådär, då vart den mycket fruktade onsdagen över för min del, äntligen. ville verkligen inte gå till jobbet i eftermiddags (jobbade stängning idag) och har väl typ fasat hela helgen + början av veckan. jag brukar bara stänga på jobbet varannan fredag och var fjärde lördag, så jag hatar att stänga någon annan dag än dom. dels för att det är alldeles för lugnt på kvällen och dels för att det är så jäkla svårt att varva ner när man kommer hem.

har tagit en varm dusch nu iaf.. känner mig dock inte trött ändå. så det lär nog bli en stund till framför datorn.

 ja by the way, jag har blivit laptop-ägare! en HP 530 Notebook blev min förra veckan. och jag är kääääär! jag älskar den, hur gött som helst att inte behöva sitta vid ett databord och att inte behöva bråka med lillebror om den stationära vi har. iiiiiih.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback