åmål i helgen

tillbaka i åmål igen för den här helgen. kom hit för en liten stund sedan och har hunnit med en del sedan dess. bland annat har jag anmält förlusten av mobilen till folksam, spärrat mobilen hos tele2 (nu kan inte en jävel använda den..) och polisanmält hela grejen. tänker fan inte finna mig i detta.. fick bara småpengar av folksam för mobilen men det är inte det viktiga. jag är stönig och går till polisen och tänker inte låta någon annan använda min mobil om inte jag kan det. fan heller.. hehe..

nu håller jag på att fylla på musik- och film-mapparna på datorn eftersom mor & far har skitsnabbt bredband. ska låna tvättmaskinen sedan och tvätta lakan och kuddfodral.

iväg till ICA sen och hämta smörgåstårtorna till imorgon.

resten av dagen är oplanerad. gööööött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback