jag känner det, detta blir en dålig dag ..

sitter och knaprar i mig lite pepparkakor hemma hos mamma & pappa. pepparkakor sägs göra en snäll.. jag skulle gärna se att de gör en glad i alla fall. usch idag kommer inte bli en bra dag alltså. vaknade vid fyra inatt och mådde SKIT rent ut sagt. hade mig en stunds ångest/feberyra angående hur i helveete jag ska klara av kommande gestaltningsvecka i det tillståndet jag är i nu.. men jag somnade om till slut. fan vad jag hatar att va förkyld.. och fan vad jag hatar när jag klagar såhär på bloggen, haha.

som sagt, idag är en dålig dag. stackars lilla mig.. fy sjutton.

en liten grej som dock får mig på bättre humör är att jag ska till söta pauline och fixa mina naglar på tisdag, weiii! har aldrig haft sånna naglar men nu tänkte jag prova, exciting!

åker hem till karlstad lite tidigare än tänkt idag. hade först tänkt åka vid nio men det blir sju-tåget istället. då hinner jag hem och varva ner lite.. ska till R och umgås lite när jag kommer hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback