joråsåatt..

jomenvisst trodde jag att jag skulle få hålla mig frisk trots att jag är tillbaka på jobbet där bakterierna frodas. men nej.. igår skulle jag ha jobbat mellan 07.45 - 15.00 men fick skicka hem mig själv vid tio-snåret då min mage slog volter + gjorde jämnfotahopp. började dagen innan julafton då jag fick byta pass så jag kunde gå hem en timme tidigare, fortsatte på juldagen och nådde väl sin kulmen igår morse. idag är det bättre dock, tack vare dofilus och värktabletter. hoppas slippa skiten imorgon..

sedam borde jag även plugga. har inte börjat på mitt arbete än och det är jag inte det minsta stolt över. blir väl till att försöka åstadkomma något vettigt imorgon innan jobbet. imorgon jobbar jag 15 - 22.15. av någon anledning har jag typ bara fått passen 07.45 - 15 och 15 22.15. med några få undantag.. men det gör inte det minsta för det är gött att inte jobba från lunch till kvällen.

en av mina vacka naglar har lossnat också förresten.. jag blidde ledsen alltså! menmen, pauline varnade mig för detta sedan har linda vart så snäll och varnat mig om att det ofta blir så de första gångerna man har gelétippar på. men jag blev ändå ledsen.. hehe!

nyårsaftonen för min del blir väldigt lugn. jobbar fram till klockan 15.. blir nog mys hemma med familjen bara, men det är gött det med.

längtar efter att dansen ska börja, weeii!

Kommentarer
Postat av: Pauline

vi får boka in ett återbesök på dig när du kommer tillbaka ;) ha det så gott! kram!

2008-12-29 @ 18:19:02
URL: http://pauliine.blogg.se/
Postat av: NAVAS

Vart har du börjat dansa?? :)



Jaså, vad trist då. Men de kanske blir bättre om man målar genomskinligt nagellack över först? :)

2008-12-30 @ 23:28:06
URL: http://sofianavas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback