kalas kalas kalas

åkte ju hem denna helgen eftersom pappa fyllt 50 och jag 21. så idag har vi haft kalas.

trevligt har det varit! åt väl smörgåstårta så jag klarar mig utan mat till på onsdag typ. jesus.. haha, men gott vart det i alla fall! hihi..

har mest sprungit runt och vart social omväxlat med att snyta mig typ. är så JÄÄÄÄÄVLA förkyld nu alltså.. det slog ner som en bomb igår kväll. så nu går jag runt här med feber och känner mig otrooooligt fräsch liksom. tjena.. kunde inte ha kommit lägligare alltså.. usch..

så nu är jag inte så pigg.. passar inte så himla bra när man har massa släktingar som man ska va trevlig mot..

Kommentarer
Postat av: Tessan

Fan vad gott med smörgåstårta! Shit vad hungrig jag blev nu :(

Fin blogg! Var har du fått tag i den blommiga bakgrunden? Jag blev helt kär i den!

Ha en bra kväll :)



Kram från Tessan

2008-12-06 @ 22:10:25
URL: http://lifeoftessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback