lördag 29/11 - pics

här kommer lite bilder från lördagskvällen hemma hos emelie. dock är det som vanligt inte jag som tagit bilderna utan det är linda som har gått loss med kameran.


jag & isabell hemma hos linda, väntar på att camilla ska bli klar hehe..

lilla jag!

camilla börjar bli klar!

isabell ser ju sjuuuuukt glad ut haha och jag är inte mycket bättre.

pärlor!

värdparet, emelie och tobbe.

amalia och emelie!

christian och pauline!


party party!

isabell & linda up close!

isabell!

jag, lika glad som alltid haha.. samt camilla och isabell!

erika och tobbe, haha..

roliga människor!

christian och martin!

här sjunger allihop för mig eftersom jag var födelsedagsbarn hihi..

isabell sjunger hon också!

amalia, erika & pauline klämmer i!

sjung & va glad!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback