måndag i karlstad

äntligen har jag fått mig en mobiltelefon igen, thank god! hämtade ut den idag och jag tror minsann att jag gillar den näääästan lika mycket som den jag hade innan. gött som fan! den är inte helsvart som jag först trodde utan svart med detaljer i guld. jättefin så det gör ingenting! roliga grejer man kan göra med den. superbra kamera (nåja.. 3,2 megapixel men det är bättre än innan iaf..) med massa konstiga funktioner. knapparna är jobbiga men det tar väl ett tag innan man lär sig. för 999 kr: jag är skitnöjd!

har varit i skolan idag såklart. för idag började gestaltningsveckan. jag tror det kommer bli jättebra detta, vi har kommit på en jättebra idé i alla fall. nu gäller det bara att få ut idén också.. men det ska nog gå bra! har fått i uppgift att mixa ihop musiken också, det är jag ju rätt bra på så.. * sträcker på sig *

efter skolan åkte jag, milla, linda & isabell ut till bergvik. jag skulle ha ett USB-minne och en ny mp3-spelare. och det köpte jag också! köpte en mp3 från philips för 299 kr, billigt och bra. ska prova den alldeles strax.

nu har jag racer-städat en liten stund här hemma. nya sängkläder bland annat, det är vardagslyx det! jag måste fixa tvätt-tid faktiskt.. innan helgen.. japp.. det måste jag.

ska snart hem till linda och baka lite med tjejerna. tv:n lär det la bli det också.. sen ska jag pilla med min mobil, yaay!

Kommentarer
Postat av: Pinsamhetsbloggen

Tycker du om att skratta? Vill du ha lite reklam för din blogg? Gå då in på denna blogg: http://pinsamhetsbloggen.blogg.se, läs alla de pinsamma historierna och skicka in en egen. Länkar gärna till just DIN blogg, när du skickar in en egen pinsamhet. Du får även vara anonym om du vill. Ta en kik!

2008-12-08 @ 23:39:21
URL: http://pinsamhetsbloggen.blogg.se/
Postat av: Jenny Sellsve

Hej! Hjälp mig! Gå in på www.sellsve.nu och tipsa av allt ni är värda!

2008-12-08 @ 23:41:08
URL: http://sellsve.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback