onsdag i karlstad

precis kommit hem från linda. har varit på bonde-kväll med resten av gänget.. usch börjar tröttna på bonde nu. ärligt talat är jag otroligt negativ mot det mesta just nu.. har väl åkt på en sån där rolig höst-deppighet igen.. hade samma förra året och det var frustrerande. usch.. menmen, ljusterapi kanske? haha.

mycket tankar som snurrar i huvudet just nu helt enkelt om alla möjliga saker & personer i mitt liv. ledsen över vissa saker/personer och glad över vissa. så är det ju.. känner jag behöver få lite ordning på saker & ting. jag vill så mycket men vågar/orkar inte allt det där.

jaja.. nog med svammel.

imorgon är det sista skoldagen innan helgen. fast har bara en lektion på förmiddagen imorgon och det är media. har inte haft det förut så får la se vad det kan innebära. slutar vid tolv, efter skolan blir det hem och packa inför helgen och ta det lite lugnt sådär. blir en sväng in till R också på kvällen, mysigt! praktiskt att bo i samma korridor haha..

åker till åmål i helgen nämligen. jag har ju fyllt 21 och pappa har fyllt 50 så det blir kalas hemma på söndag. har dock lite att stå i innan det så lika bra att åka hemåt.

och som alltid är det med blandade känslor jag åker hem, usch börjar bli trött på detta.

nej, nu ska jag duscha och sedan sova.

Kommentarer
Postat av: Linda

Gumman du måste prata med mig!

Du kan inte bara gå runt å tänka en massa saker, berätta för mig så jag kan förstå... snälla!

2008-12-03 @ 23:46:35
URL: http://lindapetterssonstorsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback