tisdag i karlstad

mår verkligen inte bättre sen senast jag skrev här.. fy fan alltså jag kommer nog åka på någon skit igen.. vad är detta? blir så trött..

aja, nu har jag precis kommit hem från linda efter att ha vart där och umgåtts med tjejerna lite. har väl smällt i mig ett ANTAL pepparkakor alltså.. men sån är jag när det gäller pepparkakor, tar jag en så blir det garanterad minst fyra till. duktig jag är haha..

camilla hjälpte linda att lägga i fler blonda slingor i hennes hår och jag måste säga att jag tyckte det blev jättefint!

idag har jag även satt upp min jullampa (som tyvärr lyser grönt.. konstigt.. får se om jag lämnar tillbaka den till ikea..) och min supersöta ljusslinga med stjärnor! jag har lätt den snyggaste slingan på hela frödingshöjd haha.. är skitnöjd med den, 100 kr på åhléns, nice!

skola idag.. hade drama och dans.. var inte alls upplagd för något av det så jag höll mig väldigt mycket i bakgrunden dessvärre.. menmen, man kan inte va med på allt.

imorgon är det ännu mer skola.. heldag imorgon också bortsett från att vi inte börjar förrän halv elva, gött de! imorgon har vi svenska och röst- och talvård.

nu blir det duschen och sedan laga mat för min del, bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback