Det närmar sig slutet

På den här veckan iaf hehe.. Torsdag idag och jag har jobbat mitt hatpass numero uno på jobbet idag. Men idag gick det mot förmodan fort som ögat av någon anledning. Gött i alla fall! Hade ställt in mig på ett soft pass imorgon då jag skulle slutat 16.00 men så blidde det lite ändrat så det blir mastodontpasset 07.00 - 18.00 istället. Men va fan, det är mycket pengar och går skitfort alltihop så det kunde jag inte tacka nej till helt enkelt. Det blir ju inte tråkigare av att det är Isabell jag ska jobba ihop med också, då blir det genast roligare! Fort som fan ska det gå imorgon.

Sen är då min jobbvecka slut för den här gången.. Lillebror fyller 17 imorgon så det bli firande med släkt efter jobbet. Har lite att pilla med också så jag lär vara sysselsatt.

Ledig hela helgen lång och det ska bli superunderbart verkligen. Blir en sväng på staden under lördag förmiddag för att inhandla lite blommor och så till tjejerna som har sin 20-årsfest på kvällen. Lite andra ärenden blir det också, sedan hem och slöa ett par timmar innan finstassen åker på och sedan iväg till Linda.

Nu: Friskis & Svettis med la Isabell.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback