fredagsmyser

hgfhgfså var det äntligen slut på denna jobbveckan för min del. i helgen är jag ledig och det ska bli SÅ härligt att det inte går att beskrivas! idag slutade jag 16.00 och efter det mötte jag upp andreas utanför jobbet och så tog vi en runda på systemet. köpte rosévin och meloncider och lite annat smått och gott. åkte hem till mig sen och bara tog det lugnt. fick en ny dvd (ja, min förra dvd-spelare gick sönder på självaste nyårsafton så jag har varit utan en dvd i nästan två månader, ett under att jag klarat mig med sinnet i behåll haha..) av andreas i alla hjärtans dag-present, supergulligt! verkligen vad jag behöver. det bästa var att denna spelare kunde läsa alla olika sorters brända skivor som jag har i min ägo och det är ett jäkla stort plus. men fan vill ha en dvd-spelare som bara kan läsa köpta skivor liksom?

nu har jag nyss tagit mig en dusch och ska gå och sussa om en lite stund. har varit på hörnan med isabell ikväll och ätit lite god mat. vi beställer alltid samma sak när vi är där och äter; pasta italia! bland det godaste som finns på denna jord. pasta, soltorkade tomater, kantareller och kyckling i gräddsås. en himla god röra! satt och småkikade lite på let's dance också medans vi åt.

imorgon blir det utgång för min del på kvällen. ska äntligen få festa loss lite! jag & isabell ska hem till arbetskompisen nina för lite fest. sedan blir det HC!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback