Jobbajobba

ghj
Blää, tyckte att jag gick och la mig relativt tidigt igår för att kunna samla energi till idag. Men inte då.. Är trött som satan och inte det minsta upplagd för att spendera hela dagen på jobbet. Usch, jag gillar inte detta. Men vem skulle göra det egentligen?

Blev i alla fall en timmes promenad igår i regnet. Fan vad det öste ner & blåste alltså. Tyckte att jag var jääääkligt duktig som släpade mig ut i det där vädret. Haha! Belönade mig själv efter det med horisontalt läge i soffan resten av fredagen, det är gott det! Nästa helg blir det förmodligen mer action för min del, har två kompisar som fyller 20 så det blir lite fest för dom under lördagen. Spännande!

Näpp, nu ska jag dra mig till jobbet. Men betoning på "dra".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback